luni, 14 martie 2016

Vreau sa fiu din nou copil!

Fugim atât de tare de copilăria noastră, de inocența și sinceritatea cu care ne exprimam când eram mici, de culorile în care vedeam lumea, de bucuria pe care o simțeam atunci când ne vedeam prietenii, de felul în care toată lumea se purta cu noi, de grija zilei de mâine, de lipsa noțiunii timpului, de jucării, de joc, de joacă, de relaxare, de fericirea autentică pe care o simțeam atunci când în ziua de Crăciun deschideam cadourile încât ne simțim insultați dacă cineva ne asociază cu ideea de copil.Însă eu vreau să fiu din nou copil. Să mă bucur atât de tare pe cât mă bucuram când eram mic, de cele mai mici lucruri din lume. Să nu mă îngrijoreze viitorul și să nu mă supere trecutul. Să iubesc oamenii. Să cunosc oameni noi. Să fiu tot timpul cu zâmbetul pe buze. Să nu-mi fac griji și probleme inutile din orice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu