luni, 14 martie 2016

Te-am pierdut

Te-am pierdut in momentul cand te-am vrut cel mai mult, dar de la tine am invatat ca trebuie sa stim sa pierdem si ca din orice pierdere avem un castig. Te-am pierdut cand tot ce imi doream mai mult de la viata asta, dar am castigat cel mai bun prieten pe viata; inima ta nu-mi va apartine niciodata mie, nici altcuiva; tu poti sa fii prietena tuturor, dar iubita unuia singur si acela numai tu si Dumnezeu stiu cine este; dar daca e acel El pe care il stim nu te merita. Ma consolez cu ideea ca el te-a pierdut definitiv, iar eu am castigat un adevarat prieten pe viata. Am invatat de la tine ca orice pierdere e justificta si mai devreme sau mai tarziu aduce un castig. Te voi asculta si-mi voi fauri alt set de vise si iti voi fi mereu devotat ca prieten, asa cum iti doresti. Te iubesc prea mult ca sa nu-ti fac pe plac, iar in sufletul meu tanjesc dupa dragostea ta, constient ca nu va fi a mea sau a altui barbat niciodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu